Nye bokvenner: Juli 2017

Juli har vært en skikkelig avslappet måned. Bare to bøker har flyttet inn. Jeg har lest mye, men blogget lite. Kjenner at det har vært så godt med en liten bloggpause at jeg utvider den. Kommer ihvertfall til å ta det ganske med ro nå i august også, så får vi se om jeg ikke hever aktiviteten litt i september når bokhøsten virkelig setter inn.

Her er uansett de to bøkene som flyttet inn i bokhyllene mine i juli. 🙂

Bøker jeg har kjøpt selv

«Dr. Schnabels krønike III: Eksorsisten» av Heine T. Bakkeid
«Dr. Schnabels krønike IV: Knokkeløya» av Heine T. Bakkeid

5 thoughts on “Nye bokvenner: Juli 2017

  1. De ser spennende ut! 😉
    Er det en serie eller enkeltbøker?

  2. astridterese sier:

    Jeg har lyst til å kopiere deg og skrive om hva som kommer inn hver måned. Men da må jeg bli litt mer strukturert i hvor jeg legger alle disse bøkene 🙂

    • Belinda sier:

      Pleier å notere ned titlene på et ark etterhvert som bøkene tusler over dørstokken her, jeg. Så er det bare å fiske frem månedens liste når innlegget skal skrives. 🙂

Legg igjen en kommentar

