Nye bokvenner: Juni 2017

Ennå en måned er over. Juli, skikkelig sommer og ferie står på trappene. Det ser ut til at været begynner å ta seg opp også. Ihvertfall her på Østlandet. Selv om det er deilig med skikkelig sommervarme må jeg innrømme at jeg synes juni har vært topp. Grått og fuktig sommervær er perfekt for lesing vet du. 😉 Har vært mange gode lesestunder i måneden som nå snart er over. Hele ni bøker har jeg kommet meg igjennom. Og seks bøker har flyttet inn hos meg. Her ser du hvilke:

Anmeldereksemplar fra WilhelmsenWinther forlag

«Tusen ønsker» av Cathrine L. Wilhelmsen og Petter Winther (Boka er allerede anmeldt HER.)

Anmeldereksemplarer fra Juritzen forlag

«Tåkens hersker» av Carlos Ruiz Zafón (Boka er allerede anmeldt HER.)
«Myrkongens datter» av Karen Dionne

Bøker jeg har kjøpt selv

«Hjerteknuseren» av Heine T. Bakkeid
«Dr. Schnabels krønike II: De dødes hus» av Heine T. Bakkeid
«60 Damer du skulle ha møtt – Norsk kvinnehistorie for deg som har det travelt» av Marta Breen og Jenny Jordahl

Lagre

Legg igjen en kommentar

