Nye bokvenner: Mai 2017

Det er sommer! Det er varmt! Jeg ser sola! 😀

Jeg har lest supermye i løpet av måneden som har snart er over. Hele ni bøker har jeg klart å lese i mai. Det er lenge siden jeg har vært i nærheten av et slikt antall i løpet av en måned. Det kommer med andre ord mange spennende bokanmeldelser fremover. Og mange spennende bøker har spasert over dørstokken min i løpet av mai også.

Her er bøkene som har flyttet inn hos meg i løpet av siste måned:

Anmeldereksemplar fra Vigmostad og Bjørke

«Neverwhere» av Neil Gaiman (Har allerede lest den. Anmeldelsen finner du HER.)

Anmeldereksemplar fra Gyldendal

«Lydighetsprøven – En tenkt fortelling om et barn» av Bjørn Ingvaldsen

Bokgave fått på arrangement hos Gyldendal

«Den fordømte friheten» av Kaja Melsom
«Det store sviket» av B. A. Paris

Bøker jeg har kjøpt selv

«Tjenerinnens beretning» av Margaret Atwood
«Arv og miljø» av Vigdis Hjorth
«Du er så lys» av Tore Renberg

2 thoughts on “Nye bokvenner: Mai 2017

  1. Marianne sier:

    De tre siste er særdeles gode valg. Jeg likte dem svært godt alle. Have fun 🙂

    • Belinda sier:

      Jo, takk skal du ha, Marianne! Holder på med «Arv og miljø» av Vigdis Hjorth nå, og liker den godt. Gleder meg til å lese «Tjenerinnens beretning» og «Du er så lys» også. Den boka som heter «Lydighetsprøven» kan jeg forøvrig anbefale. Vanvittig velskrevet og hjerteskjærende bok om mobbing og barnemishandling, sett fra barnets side. En klar kandidat til Bokbloggerprisen 2017. 🙂

Legg igjen en kommentar

