Nye bokvenner: Mars 2017

Våren brer stadig om seg, ihvertfall på denne kanten av landet. Mars har riktignok vært temperamentsfull, som vanlig, men det ser ut til at dagene saktere blir varmere og mer solrike nå.

Påsken står for tur om få uker, og jeg har allerede valgt ut årets påskelektyre. Vanligvis leser jeg ikke krim, men en påske her og der gjør jeg et unntak. Som i år. H. K. Fauskangers «Skamtegnet» blir min litterære påskekompis i år. Hva med deg? Har du funnet ut hva du skal lese i påskeferien ennå? 🙂

Fra det ene til det andre: Her er de bøkene som flyttet inn hos meg i mars:

Bøker kjøpt på årets Mammutsalg

«Kongedreperkrøniken 2: En vis manns frykt» av Patrick Rothfuss.
«Grønt fra Funky Fresh Foods» av Josefine Andrén og Jenni Mylly.

Anmeldereksemplar fra Pax forlag

«Anarchy in the UKR» av Serhij Zjadan.

2 thoughts on “Nye bokvenner: Mars 2017

  1. Åslaug sier:

    Bra bøker dette. og med stor spredning når det gjelder innhold, tror jeg. Lykke til med lesinga!

Legg igjen en kommentar

