Nye bokvenner: Februar 2017

Endelig, endelig begynner vi på mars, den første vårmåneden. Jeg har gledet meg til skikkelig vår lenge nå. Det så jo ut til at den skulle komme i begynnelsen av februar, men plutselig så fant snøen ut at den skulle komme. Heldigvis har det ikke kommet så veldig mye snø, ihvertfall ikke her jeg bor. Et par dager med varmegrader og sol har smeltet det meste allerede. Det lukter vår ute. Energien begynner å komme tilbake. Jeg er ihvertfall av den sorten som gjerne blir slappere om vinteren og betraktelig kvikker når dagene blir lysere og lengre. Og det kjenner jeg på nå. 🙂

Uansett, her er bøkene februar skjenket meg. Jeg har faktisk kjøpt endel bøker selv denne måneden. Og mer skal komme, for nå er jo snart Mammutsalget i gang. 🙂

Anmeldereksemplar fra Vigmostad & Bjørke

9788241913198

«Denne boka er homo» av James Dawson.

Bøker jeg har kjøpt selv

9788203361791 9788241912856 9788241913242

«Et uoverskuelig mørke» av Håvard Syvertsen.
«Night School 3: Bruddet» av C. J. Daugherty.
«Night School 4: Opprør» av C. J. Daugherty.

bokvrimmelB

Lagre

Legg igjen en kommentar

