Nye bokvenner: Januar 2017

blue-757265_1280

Mitt leseprosjekt for 2017: Historier av H. P. Lovecraft.

Jeg har allerede nevnt Bokvrimmels leseprosjekt 2017 på Twitter og Bokvrimmels FB-side, men jeg tar det her også. I løpet av dette året skal jeg lese historier av H. P. Lovecraft, og selvfølgelig blogge litt om det jeg leser. Jeg har hatt H. P. Lovecrafts samlede verker i bokhylla en stund, og tenker at det skal bli spennende å bli bedre kjent med hans mørke og underlige univers. 🙂

Men nå over til de bøkene som har flyttet inn hos meg i løpet av årets aller første måned.

Anmeldereksemplarer fra Gyldendal

alt-som-ikke-har-blitt-tjoret-fast_fotokreditering-gyldendal m-rk-materie_fotokreditering-gyldendal

«Alt som ikke har blitt tjoret fast» av Eirin Gundersen.
«Mørk materie» av Blake Crouch.

Anmeldereksemplar fra Juritzen

kvinnen_ved_jordas_kant

«Kvinnen ved jordas kant» av Gunhild Haugnes.

bokvrimmelB

2 thoughts on “Nye bokvenner: Januar 2017

  1. Tine sier:

    Gleder meg til å høre om Lovecrafts, og jeg ser vi kommer til å samlese litt i vår, for de tre bøkene har jeg også i hyllen min 🙂

    • Belinda sier:

      Spennende, Tine! Du kan glede deg til både diktene av Eirin Gundersen og scifi-thrilleren «Mørk materie». Veldig bra begge to! 🙂

Legg igjen en kommentar

