Nye bokvenner: August 2016

Da er høsten her. Tid for sofakrok, pledd og store, breddfulle tekopper. Og bøker selvsagt. Bokhøsten har begynt den. Flere forlag har allerede annonsert sine høstlister, og det florerer med arrangementer i litteraturens tegn. Jeg har begynt å notere meg hva jeg har lyst til å lese i høst. Likevel har ikke bokinnflyttingen vært den største i august. Kun tre bøker har blitt en del av min permanente samling.

Her er de:

Bøker jeg har kjøpt selv

Alice-in-Zombieland-by-Gena-Showalter-196x300 BookCoverThroughtheZombieGlass

«Alice in Zombieland» av Gena Showalter.
«Through the Zombie Glass» av Gena Showalter.

Anmeldereksemplar fra Gyldendal

OEdemarken

«Ødemarken» av Steinar Bragi.

bokvrimmelB

Lagre

2 thoughts on “Nye bokvenner: August 2016

  1. Joakim sier:

    Gleder meg skikkelig til denne bokhøsten jeg og:)

Legg igjen en kommentar

