Nye bokvenner: Februar 2016

Under overskriften “Nye bokvenner” vil det ved hvert månedsskifte komme en oversikt over de bøkene som permanent har flyttet inn i måneden som har passert. Hver bok presenteres med coverbilde og link til forlagets presentasjon av boka. Innlegg dedikert til hver bok vil komme etterhvert, i form av en anmeldelse eller under spalten “Boken på vent”.

Jeg hadde egentlig en avtale med meg selv om ikke å handle noe på Mammutsalget i år. Meneh… Det ble tre bøker likevel. Sånn kan det gå. 😉 Utover det har det vært en veldig rolig måned hva nye bokvenner angår.

Mammutfangst

innbundet 9788293139249 SL_logo_bok_sort

«På vegne av venner» av Kristopher Schau.
«Falt ut av tiden» av David Grossman.
«Daudmannaland» av Terje Sander.

Anmeldereksemplar fra Samlaget

fot

«Fotturar i Norge» av Gaute M. Sortland.

bokvrimmelB

2 thoughts on “Nye bokvenner: Februar 2016

  1. Jeg skulle også holde meg unna Mammutsalget med når Ark hadde halv pris på allerede nedsatte bøker ble det 4 bøker i dag. I januar gikk jeg litt amok på bokklubben også, så jeg håper at mars blir uten nye kjøpte bøker, må jo få lest litt av de bøkene jeg allerede har i bokhyllen også. Har ikke lest noen av disse med unntak av Fotturar… Ønsker deg en fin kveld 🙂

Legg igjen en kommentar

