Til mine fantastiske bokbloggerkollegaer!

Tusen, tusen takk!

Som mange kanskje har fått med seg så har jeg slitt med sykdom vinter og vår i år. Det er grunnen til at det har vært stille på bloggen en lang periode, og at bloggen fremdeles går litt på halv maskin.

I denne forbindelse har flere av mine bokbloggerkollegaer gått sammen og samlet inn penger til en oppmuntrende gave til meg. Jeg fikk halvparten av den tidligere i sommer, og siste halvdel i går, på selveste Bokbloggertreffet.

Det var en utrolig hyggelig og rørende overraskelse, og jeg er så utrolig takknemlig for støttende tanker og ord, samt raushet, fra dere alle sammen!

11350579_10152720587431920_2572131207604318590_n SAM_3234

Dette er gavene jeg har fått: Et nydelig og smårampete kort med motiv signert av Bjørg Thorallsdottir, en deilig ayurvedisk te, en fantastisk velduftende såpe fra Lush, et gavekort fra Adlibris og H. K. Fauskangers siste roman, «Skamtegnet». For en stor tilhenger av både te, godlukt og Fauskangers forfatterskap så var dette en virkelig fulltreffer!

Tusen hjertelig takk, alle sammen! Deres omtanke betyr mye for meg!
Stor, god klem til hver og en av dere!

bokvrimmelB

6 thoughts on “Til mine fantastiske bokbloggerkollegaer!

  1. tulleruska sier:

    Det var godt å se deg igjen, og så frisk og latterfull 😀

  2. Tine sier:

    Veldig kjekt å være sammen med deg på treffet i helgen 🙂

  3. Berit Solli sier:

    Koselig å møte deg og oppdage en felles syk humor på mitt første bokbloggertreff!

Legg igjen en kommentar

