Nye bokvenner: Mai 2015

Under overskriften “Nye bokvenner” vil det ved hvert månedsskifte komme en oversikt over de bøkene som permanent har flyttet inn i måneden som har passert. Hver bok presenteres med coverbilde og link til forlagets presentasjon av boka. Innlegg dedikert til hver bok vil komme etterhvert, i form av en anmeldelse eller under spalten “Boken på vent”.

Her er bøkene som har flyttet inn i løpet av mai:

Anmeldereksemplarer fra Gyldendal

AApen-by Egypt

«Åpen by» av Teju Cole.
«Egypt – Revolusjon i faraoenes land» av Torunn Berge.

Anmeldereksemplar fra LIV forlag

FORSIDE-Aerith-300x447

«Elementdragene – Aerith» av Anniken Haga.

Anmeldereksemplar fra Cappelen Damm

9788202434656

«Skogen av klør og tenner» av Carrie Ryan.

bokvrimmelB

2 thoughts on “Nye bokvenner: Mai 2015

  1. Tine sier:

    Åpen by har jeg lest, den kan du i alle fall glede deg til 🙂

    • Belinda sier:

      Jeg har begynt på den. Må innrømme at jeg opplever at den er litt omstendelig og tung å komme inn i – men håper at det vil ta seg opp bare jeg får lest meg inn i forfatterens formidlerstil. 🙂

Legg igjen en kommentar

