(Avsluttet) Konkurranse/Giveaway: Divergent

Divergent_pocket_ho

Det er på tide med en liten konkurranse/giveaway på bloggen igjen. Bokvrimmel har snart hatt 20 000 besøk, og dessuten er det påske. To gode grunner til å feire litt! 🙂

En av fjorårets mest spennende ungdomsbøker har nettopp blitt film. 11. april hadde filmen premiere på norske kinoer. Jeg snakker selvsagt om «Divergent». Min anmeldelse av boka kan du lese HER. Jeg gleder meg til å se filmen selv. Er spent på om det jeg likte ved boka har tålt overgangen til filmformatet.

Ved tidligere giveaways har jeg gjort det slik at jeg trekker en vinner, ved hjelp av random.org, blant dem som har lagt igjen en liten melding i kommentarfeltet. Denne gang har jeg lyst til å ha en konkurranse. Jeg stiller tre spørsmål, med tema fra filmen. Dere sender svarene til meg på e-post, også trekkes to vinnere blant dem som har flest riktige svar.

Førstepremien består av boka «Divergent» av Veronica Roth, to kinobilletter til filmen, litt filmstæsj i form av en tatovering og en pin med motiv fra to av historiens fraksjoner og litt namnam.

SAM_1834

Førstepremien. Namnam kjøpes og legges ved den dagen pakken sendes.

Andrepremien består av det samme som førstepremien, minus boka.

SAM_1835

Andrepremien. Namnam kjøpes og legges ved den dagen pakken sendes.

Så til spørsmålene:
1. Hva er navnet på de fem fraksjonene i Divergent? Både norske og engelske navn godtas.
2. Hvilken fraksjon ble hovedpersonen Tris født inn i, og hvilken fraksjon valgte hun da hun fylte 16?
3. Hva er kallenavnet til Tobias Eaton?

Svarene sendes til bokvrimmel@hotmail.no. Vinnerne trekkes søndag 27. april. Lykke til! 😀

En stor takk rettes til Nordisk Film som har vært så snille at de har sponset kinobillettene, pins og tatoveringer! Bok og namnam er sponset av meg. 🙂

bokvrimmelB

 

 

2 thoughts on “(Avsluttet) Konkurranse/Giveaway: Divergent

  1. Dez sier:

    Grattis med 20 000 besøk på bloggen din – kjempestas : ) Jeg vil gjerne delta i denne flotte konkurransen din – superfin premie du har valgt!!!!

    En riktig god påske til deg : ))

Legg igjen en kommentar

