Nye bokvenner: Mars 2014

Under overskriften “Nye bokvenner” vil det ved hvert månedsskifte komme en oversikt over de bøkene som permanent har flyttet inn i måneden som har passert. Hver bok presenteres med coverbilde og link til forlagets presentasjon av boka. Innlegg dedikert til hver bok vil komme etterhvert, i form av en anmeldelse eller under spalten “Boken på vent”.

Det har vært en middels travel lesemåned for meg. Jeg har fokusert på å lese «Fugletribunalet» av Agnes Ravatn, siden den var månedens samlesingsbok i forbindelse med Bokbloggerprisen 2013. Har også kost meg stort med Stefan Spjuts «Stallo» denne måneden. Anmeldelse kommer snarlig. Eller holder jeg på med tre bøker jeg opplever som ganske midt på treet. Jeg tror jeg kommer til å bruke litt tid på å komme meg igjennom dem. Ingenting ved handling, så langt, trekker meg videre.

Men nå over til de bøkene som har flyttet inn i løpet av måneden. 🙂

Anmeldereksemplar fra Oktober forlag

Innbundet

«Stallo» av Stefan Spjut

Anmeldereksemplar fra Silke forlag

Untitled-2.indd

«Historien om huset ved havet» av Elisabeth Gifford

Overraskende anmeldereksemplarer fra Juritzen

hva_skjedde_med_amy_archer bokhandlerens_beretning_utkast kanten_av_isodet2 ikoner_forside-utkast

«Hva skjedde med Amy?» av R. S. Pateman
«Bokhandlerens beretning» av Charlie Lovett
«Kantens av isødet» av Jesse Blackadder
«Ikoner» av Margaret Stohl

Overraskende anmeldereksemplar fra Cappelen Damm

Nadegaven1_Katsa_omslagsforside_432034

«Nådegaven 1: Katsa» av Kristin Cashore

bokvrimmelB

 

Legg igjen en kommentar

