Godt nyttår!

ID-100122446
Kjære alle dere som følger bloggen min, bokvenner, bloggkollegaer og samarbeidspartnere!
Jeg takker for et flott 2013 i bokens tegn og ønsker hver og en av dere et riktig godt nytt leseår. Måtte 2014 bli et fantastisk år for litteraturen – et år der vi alle finner nye herlige bokfavoritter og kanskje gjenoppdager gamle klassiske perler fra bokhyllen!

På denne, årets siste, dag fant jeg en bok i min postkasse. Klassikeren «Moby Dick» av Herman Melville. Inspirert av den kommer jeg til å vie 2014 til å lese flere klassikere fra litteraturhistorien. Jeg gleder meg, det ligger an til å bli et spennende år.

Godt nyttår, alle sammen! 🙂

Kilde til bildet: «Sparkle background» av Feelart/Freedigitalphotos.net

bokvrimmelB

8 thoughts on “Godt nyttår!

  1. Tine sier:

    Godt nyttår til deg også! Det skal bli kjekt å følge deg videre i 2014. Jeg starter også året med en klassiker, Lucie av Amalie Skram, koser meg med den nå 🙂

    • Bokvrimmel/Belinda sier:

      Takk skal du ha! Hyggelig at du også leser klassikere, Tine! Har ikke lest «Lucie» selv. Kanskje jeg skal snuse på den etterhvert jeg også? 🙂

  2. Tone sier:

    Lykke til med klassiker-målet, jeg er fristet til å slenge meg på… men får se hva det blir til, jeg har mange andre utfordringer klare også. 😉 Vel, snart skriver vi 2014, ønsker deg et riktig flott bokår! 🙂

    • Bokvrimmel/Belinda sier:

      Takk skal du ha, Tone! Sleng deg gjerne med. Koselig om flere leser klassikere i 2014. 🙂 Et riktig godt nyttår og bokår til deg også! 🙂

  3. Godt nyttår, Belinda 🙂 Det var fint å bli kjent med deg IRL i 2013, og jeg ser frem til å følge bloggen din i 2014 også.

  4. Frøken Vims sier:

    Godt nyttår! Ser fram til å høre om klassikerene du leser i 2014:)

Legg igjen en kommentar

