Fra meg til dere: En riktig god jul!

ID-10065907Jeg ønsker alle mine lesere, bloggkollegaer og samarbeidspartnere en riktig god og fredfull jul! 🙂

Selv har jeg planer om å nyte daglige gode stunder med bok og te. Håper å få stille kosetid nok til å lese ut «Spøkelsene på Frostøy: Bak Dødsfjellet» av Hilde Hagerup, «Et helt halvt år» av Jojo Moyes og «Beautiful Creatures: Vakre skapninger» av Kami Garcia og Margaret Stohl, som jeg har lest av og på en lang stund. Også har jeg veldig lyst til å lese videre på Beautiful Creatures-serien frem mot nyttår. Har bok to og tre liggende på vent.

Hva er deres leseplaner i jula?

Kilde til bildet:
«Christmas Background with Bauble» av Kittisak/Freedigitalphotos.net

bokvrimmelB

4 thoughts on “Fra meg til dere: En riktig god jul!

  1. Lesehesten sier:

    God jul 🙂 Her skal det i hvert fall leses «Det henger en engel alene i skogen» og Julenoveller fra Juritzen, så får vi se hva annet 😉

    • Bokvrimmel/Belinda sier:

      Ah, gode bokvalg! Har begge to i lesebunken min. Bør nok forsøke å lese litt julenoveller i romjula jeg også! Takk for påminnelsen! 😉

  2. Tine sier:

    Høres ut som du skal ha en deilig jul. Mine leseplaner er vage, holder på med Den verden vi fant, en bok jeg har fått av forlaget uten å ha bedt om den, så forventningene er ikke store. En bok jeg har bedt om er Bellman & Black av Diane Setterfield, men det er lydbok, og det spørs om jeg får «fred» til å lytte på den. Kanskje jeg får en bok under treet, time will tell. God jul, håper du får en fredelig stund i morgen 🙂

    • Bokvrimmel/Belinda sier:

      «Bellman & Black» er jeg også spent på. Har den liggende på vent. Gleder meg virkelig til å lese den. 🙂 Bok under treet er stas! Jeg får desverre sjelden det lenger, for alle regner med at jeg allerede har lest alt. Hehe, der har du baksiden med å være bokblogger. 😉 Takk skal du ha, Tine! Håper din julaften blir god og fredelig også! 🙂

Legg igjen en kommentar

