(Avsluttet) Giveaway: 1 års jubileum og 10 000 besøk

ID-10012545

23. juni i år hadde Bokvrimmel ettårsdag. Og i morgentimene i dag passerte vi 10 000 besøk her inne. Kjempegøy!

Jeg slår sammen begivenhetene og feirer dem med en giveaway. Dette er min måte å takke alle dere som stikker innom bloggen min, leser og/eller kommenterer og bidrar til en levende og interessant samtale om litteratur og leseglede. Tusen takk alle sammen!

Den heldige vinneren får en bokpakke bestående av den beste boken jeg leste i 2012 («Den mirakuløse mandarin» av Asli Erdogan) og den boken som ligger an til å bli den beste boken jeg har lest i år («Skarlagenssalen» av H. K. Fauskanger). Jeg har anmeldt begge to på bloggen. Klikk dere gjerne inn på linkene i parantesene og les anmeldelsene.

Bøkene som inngår i premien er kjøpt og betalt av meg.

Den-mirakuloese-mandarin_hd_image  Skarlagenssalen_hd_image

For å delta må du legge inn en kommentar til dette innlegget hvor du nevner en ting du synes er bra med Bokvrimmel og en ting du kunne tenke deg å lese mer om her på bloggen (bokrelatert selvfølgelig).

Jeg trekker en vinner tirsdag 1. oktober! Lykke til! 🙂

(Bildet øverst i innlegget: «Rose drops» av Salvatore Vuono/Freedigitalphotos.net)

bokvrimmelB

31 thoughts on “(Avsluttet) Giveaway: 1 års jubileum og 10 000 besøk

  1. Anja sier:

    Må jo selvfølgelig bli med på denne! 🙂
    Jeg liker godt å få tips om bøker jeg antakeligvis ikke
    ville plukket opp selv og jeg vil gjerne lese mer om fantasy. 🙂

    • Bokvrimmel/Belinda sier:

      Hyggelig at du blir med, Anja! Mer fantasy kan jeg garantere at det blir. Det er jo en av favorittsjangerene min. Svaret ditt er notert og du er med i trekningen! Lykke til! 🙂

  2. Kristin sier:

    Ja dette må jeg bli med på!

    Det jeg synes er bra med bokvrimmel er at det ikke er bare én type bøker som blir anmeldt!
    Jeg kunne godt tenkt meg å lese om bøkene du IKKE plukker opp i butikken og hvorfor det er sånn…

    • Bokvrimmel/Belinda sier:

      Heisan, Kristin! Så hyggelig! 🙂 Det var et spennende innspill til hva jeg kan skrive mer om. Skal se om jeg får til et innlegg om det i løpet av høsten. Takk for svar, du er med i trekningen! Lykke til! 🙂

  3. Takk for sist! Veldig koselig å møte deg på treffet:) Gratulerer med overstått 1 års dag og 10 000 besøkende! Flott giveaway!:) Den må jeg være med på:) Liker bloggen din og liker at du liker mye forskjellige bøker, alltid spennende å titte innom å se hva du leser på eller har lest:) Hva jeg kunne tenkt meg å lese mer om….nei si det? Ble litt grønn der…men jeg har i det siste vært veldig interessert i barnebøker, så noen gode barnebok tips hadde ikke vært dumt. Både nye og gamle barnebøker er jo morsomt å høre om:) Men mitt ønske er kanskje ikke ditt ønske, hehe;) Ha en strålende dag!:)

    • Bokvrimmel/Belinda sier:

      Takk for sist, Isabella, og takk for gratulasjonen! Kjempekoselig å treffe deg også! 🙂 Jeg har faktisk flere barnebøker liggende, som jeg skal porsjonere ut og snakke om utover høsten. Så ønsket ditt blir oppfylt om ikke altfor lenge. Takk for svar, du er med i trekningen! Lykke til – og ha en flott dag/kveld videre du også! 🙂

  4. Rita Backe sier:

    Hei Belinda – det beste med Bokvrimmel er selvfølgelig bloggeren herself, og jeg også kunne tenke meg å lese mer om fantasy. Du er ubegripelig generøs som finner på en så fin pakke, så jeg er glad om jeg får bli med i trekninga

    • Bokvrimmel/Belinda sier:

      Heisan, Rita! 🙂 Tusen takk for ros, og takk for svar! Fantasy blir det garanter mer av her. Du er med i trekningen! Lykke til! 🙂

  5. Så gøy med en giveaway! Og fine bøker som jeg gjerne skulle ha lest. Det jeg liker med bloggen din er at vi leser en del samme sjangre, som dystopi, mørke psykologiske romaner, fantasy, gotisk og klassiskere. Og så skriver du så godt om bøkene du har lest. Utover det er det vel egentlig ikke noe jeg ønsker å lese mer om, enn å lese mer av det samme 🙂

  6. Gratulerer så mye med både ettårsdag og ti tusen besøk. Ti tusen treff på bloggen er en viktig milepæl! Jeg har fulgt deg fra bloggens begynnelse og kommer til å fortsette å følge med i framtiden. Lykke til videre! (Dette passet ikke inn med kravene for å delta i trekningen, men det er ok – jeg fikk sagt det jeg ville. 🙂 )

  7. Anita Ness sier:

    Gratulerer med jubileum! Jeg har selv hatt etårs som blogger-blogger- men har dessverre ikke hatt tid til å markere det enda. O:; Jeg liker Bokvrimmel fordi den er ryddig, stilig, og skriver godt om spennende bøker. Hva jeg kan tenke meg mer av? Vanskelig å si, mer om den esoteriske siden i bøkenes verden kanskje? Det vet jeg du er god på.

    • Bokvrimmel/Belinda sier:

      Tusen takk, Anita! 🙂 Sånn er det når man er travel, da rekker man ikke alt. Men du kan jo se om du får til en liten ettårsmarkering senere i høst kanskje? Esoteriske bøker, ja. Leser ikke så mye innenfor den sjangeren for tiden, men hvem vet? Kan jo hende jeg begynner med det igjen. Takk for svaret, du er med i trekningen! Lykke til! 🙂

  8. Gratulerer en masse!
    Ja, dette MÅ man jo være med på! ❤

    Det beste:
    Er å kunne lese om bøker jeg ikke umiddelbart selv ville velge. Så når jeg leser om dine opplevelser om bøkene, da får jeg også lyst til å lese de! Har derfor en lang liste nå med bøker jeg bare MÅ lese! 😉

    Hva jeg kunne tenke meg mer av:
    Den var vanskjelig da du jo har et bredt utvalg der rammer alle katagorier!
    Skulle jeg ønske noe så måtte det bli opplysninger om boken er filmatisert, hva navnet er på filmen (er jo ikke altid filmen heter det samme som boken)!

    Lykke til videre med din fine og flotte blogg! ❤

    • Bokvrimmel/Belinda sier:

      Heisan, Marianne! Tusen takk skal du ha! Kjempehyggelig at du vil være med! 🙂

      Veldig allright å høre at du får lyst til å lese bøkene jeg snakker om på bloggen min. Lange leselister er alltid stas. Har jo slike jeg også. 😉

      Tips om bøker filmatisert og eventuell tittel på filmene er et godt tips. Det skal jeg notere meg bak øret.

      Takk for svaret, du er med i trekningen. Lykke til! 🙂

  9. Lady Voodoo sier:

    Gratulerer med alle dine besøkende og med et helt år som bokblogger!

    Jeg syns det beste med Bokvrimmel er at du fungerer som en slags guide for meg.. «Hmmmm, denne boken ser spenende ut. Lurer på hva Belinda har skrevet om den?» Og i de aller fleste tilfeller har du det og jeg kan lese din anmeldelse for å se om førsteinntrykket stemmer.

    Da det gjelder hva jeg vil se mere av her inne, så må det bare være flere anmeldelser og mer blogging fra Frøken B. 🙂

    Igjen, gratulerer og

    KEEP CALM
    AND
    BLOG ON

    • Bokvrimmel/Belinda sier:

      Tusen takk! 😀 Så morsomt at du bruker meg som en liten litteraturguide! Det setter jeg pris på!

      Flere anmeldelser skal bli! Holder på med en akkurat nå. Den legges ut i løpet av morgendagen. Og jeg kan avsløre at vi snakker fantasyroman. 😉

      Jeg skal ta det rolig og blogge i vei! 😀

  10. Victoria sier:

    Jeg digger virkelig bloggen din – den er så original og har masse essens. Den bærer med seg skatter jeg ikke hadde visst noenting om uten deg ❤
    Jeg elsker i grunn alt som har med samfunnet å gjøre, jeg. Forskjellige kulturer, og mest av alt det folk tenker og føler.

    • Bokvrimmel/Belinda sier:

      Heisan, Victoria! Tusen takk for ros! Innmari hyggelig å høre at du liker bloggen min. Gode tips til hva jeg kan skrive mer om har du også. Siden dette er en bokblogg kan jeg jo se etter bøker som omhandler de temaene du nevner. Det er også temaer jeg synes er spennende. Du er med i trekningen, lykke til! 🙂

  11. Gratulerer med jubileum 🙂 Det beste med Bokvrimmel er etter min mening at du har dybde, både i hva du leser og hvordan du skriver. Du leser bredt, men jeg har inntrykket av at du har en nese for kvalitet. Hvis du virkelig liker en roman, får jeg lyst til å lese den. I tillegg liker jeg at du oppdaterer med arrangementer du har vært på.

    Ser frem til å følge deg videre 🙂

    • Bokvrimmel/Belinda sier:

      Takk skal du ha, Bokelskerinnen! Så hyggelig å lese at du får lyst til å lese de bøkene jeg leser og blogger om. Og at du setter pris på arrangementsinnleggene mine! Da skal jeg gjøre mer av det! Du er med i trekningen, lykke til! 🙂

  12. Dez sier:

    Gratulerer så mye med ditt 1-års jubileum og dine 10 000 besøk – råbra !!! : )))))

    Vil gjerne være med på din giveaway!
    Leser bloggen din for gode boktips og inspirason – har ikke ønsker for noe spesielt jeg kunne tenke meg at du skulle skrive om, bare at du fortsetter å skrive : )))

    God helg?

    • Bokvrimmel/Belinda sier:

      Takk skal du ha, Dez! Og kjempehyggelig at du vil være med! Jeg skal absolutt fortsette å skrive! 🙂

      Ja, veldig bra helg så langt. Håper du har det fint også! 🙂

      Du er med i trekningen, lykke til! 🙂

  13. Gratulerer så mye med jubileum 🙂 Nå kan det jo være at jeg er for seint ute siden du skal trekke en vinner, men jeg kan jo si noe likevel! Jeg liker bloggen din fordi du skriver godt og er til inspirasjon både for meg og andre vil jeg tro. Jeg syntes du skal fortsette slik som du gjør nå!

Legg igjen en kommentar

