Bokblogger sa De? Kunne jeg få kortet Deres?

Hehe, det går kanskje ikke fullt så formelt for seg, men jeg har altså fått spørsmålet. Mer enn en gang.

Det vil si, det er ikke nødvendigvis et visittkort det spørres etter. Folk ber om å få nettadressen til bloggen min. Og påfallende ofte spør de når det ikke finnes papir eller penn innfor en radius på en kilometer eller mer.

Den soleklare løsningen er visittkort.

Mine kom i dag. Og siden jeg er litt ekstra kry over dem, deler jeg designet her!

Jeg har redigert bort deler av navnet mitt på bildene jeg legger ut her. Grunnen er at jeg foretrekker å forbli ihvertfall bittelitt anonym. Jeg liker at bøkene er i sentrum.

Men over til visittkortet! 😀

forsideForsiden

baksideBaksiden

Er det ikke fint? Det synes ihvertfall jeg! 😀

bokvrimmelB

18 thoughts on “Bokblogger sa De? Kunne jeg få kortet Deres?

  1. Gratulerer 🙂 Fikk visitkort forrige uke selv 🙂

  2. Gratulerer:)De var fine,har vurdert slike selv men har ikke kommet så langt ennå.

  3. tulleruska sier:

    Gratulerer! Så fint det var!
    Nå fikk jeg lyst på visittkort også…

  4. Marianne sier:

    Berre lekkert!!! 🙂 Gratulerer – det må jeg også tenke litt på trur jeg!

    • Frøken B sier:

      Tusen takk, Marianne! 🙂 Ja, plutselig står man oppi situasjoner hvor et kort er kjempesmart altså.

  5. Tine sier:

    Utrolig stilig. Må bare få si at det aldri har vært noen som har spurt meg etter kortet mitt. Lykke til, håper du blir kvitt dem fort 🙂

    • Frøken B sier:

      Takk skal du ha, Tine! Hehe, bare vent å se. Plutselig en dag er det noen som vil vite adressen til bloggen din også – når du står der uten både penn og papir. 😉

  6. Isabella sier:

    Så fine de var! Passet godt forhold til bloggen din:)Har også vurdert å få meg visittkort, får se om jeg ikke tar meg sammen en dag og lager noen jeg også. Kos deg!:)

    • Frøken B sier:

      Takk skal du ha, Isabella! Ja, har forsøkt å få kortene til å stemme sånn ca overens med bloggdesignet! 🙂 Kos deg du også! 🙂

  7. stjernekast sier:

    Nei så stilig da! Selv er jeg verken seriøs nok eller spesielt disiplinert til å være så kul som deg. Regner med å begynne skole en gang igjen og da kommer nok bloggen til å være kjedelig og bøker lite lest… Men altså, stilig!!

    • Frøken B sier:

      Hehe, takk skal du ha, Stjernekast! Så moro å bli kalt kul da! 🙂 Men må jo innrømme at jeg kanskje virker bittelitt mer disiplinert enn det jeg egentlig er. 😉 Så spennende med videre utdannelse! Lykke til med det den dagen du tar fatt! Klart man må legge blogging litt mer på is når man er busy. Men det er en sånn ting man fort kan ta opp igjen når ting roer seg og man har bedre tid igjen!

  8. Melusine sier:

    Stilige visittkort, og en virkelig god idé 🙂

Legg igjen en kommentar

