Mitt tematips: Tipset som traff!

mitt-tematips1“Tipset som traff!″ er ukens bloggtema  hos Bokbloggeir. Det inngår i  hans faste onsdagsspalte ”Mitt tematips”.

Denne uken vil Geir at vi skal trekke frem en bok vi ble tipset om av andre (f.eks. en annen blogger), og som viste seg å være fantastisk.

Boken jeg har valgt denne gangen leste jeg om flere steder før jeg kjøpte den. Men det aller første stedet jeg så den nevnt, tror jeg var på bloggen Flukten fra virkeligheten. Boka jeg har valgt denne gangen er Isaac Marions «Warm bodies». En zombieroman helt utenom det vanlige. Min anmeldelse finner du HER.

bokvrimmelB

5 thoughts on “Mitt tematips: Tipset som traff!

  1. astridterese sier:

    Det virket virkelig som om det var en zombieroman utenom det vanlige. Jeg liker ikke zombier men skal prøve meg på denne likevel 🙂 Takk for fint tips!

  2. Hurra 🙂 Det er så hyggelig å få bidra til gode leseropplevelser. Slikt vil vi ha mer av. Tusen takk for at du valgte å nevne akkurat min anbefaling, det er veldig hyggelig.

Legg igjen en kommentar

