Mitt tematips: Terningkast 6

mitt-tematips1“Terningkast 6″ er ukens bloggtema  hos Bokbloggeir. Det inngår i  hans faste onsdagsspalte ”Mitt tematips”.

Denne gangen har jeg trukket fram en anmeldelse av en norsk debutroman jeg leste for endel år siden. Det var en av de første anmeldelsene jeg postet på bloggen min.  Boka jeg snakker om er Lajla Rolstads «Nekronauten». Det er absolutt en bok som fortjener et terningkast 6. En glimrende debut. Anmeldelsen finner du HER.

bokvrimmelB

2 thoughts on “Mitt tematips: Terningkast 6

  1. astridterese sier:

    Jeg har sett Nekronauten på jobb, den har jo et cover en legger merke til. Men asmtidig et cover som ikke frister meg. Jeg var ikke klar over hvilken type historie som skjuler seg bak det, så nå takker jeg for tips 🙂

    • Frøken B sier:

      Ah, ja, nettopp! Det er ikke alltid at omslaget yter boka rettferdighet. Veldig koselig at du fikk lyst til å sjekke ut boka etter min omtale av den! Kos deg med den! 🙂

Legg igjen en kommentar

