Oi, en utmerkelse!

Bloggeren bak Artemisias Verden har gitt meg en utmerkelse i dag! Virkelig en både uventet og superhyggelig overraskelse! Tusen, tusen takk! Slik glede blir man inspirert til å spre videre! 😀

Jeg har tittet litt rundt på forskjellige blogger jeg pleier å besøke, og kommet frem til fem blogger jeg ønsker å gi en liten oppmerksomhet.

Lesenyter: En ganske ny blogg som blogger om utrolig mange spennende bøker jeg ikke har hørt om før!
Tulleruska’s World: Flott blogg tilhørende ei kjempehyggelig jente jeg var så heldig å få møte under årets bokbloggertreff!
Stjernekast: En spennende, original og personlig bokblogg!
Balders Bokblogg: En blogg om barne- og ungdomsbøker av en gutt som går i 6. klasse!
Leselyst: En blogg hovedsaklig om fantasybøker, min favorittsjanger!

Dere som får utmerkelsen får også utfordringen med å velge ut fem bloggere som dere synes fortjener en ekstra oppmerksomhet. Det er selvsagt helt frivillig. 🙂

Hvis du vil være med er reglene som følger:

  1. Takke og linke til bloggeren man har fått awarden fra.
  2. Gi utmerkelsen videre til fem blogger og gjøre dem oppmerksom på det.
  3. Kopiere post it lappen og sette den på bloggen.
  4. Det skal sendes til en ny blogg eller en blogg som ikke har så mange følgere ennå.

12 thoughts on “Oi, en utmerkelse!

  1. balder sier:

    Hei!
    Takk for utmerkelsen og takk for den fine kommentaren!
    Ja, jeg tar utfordringen, og jeg skal prøve så godt jeg kan!

    Hilsen Balder 🙂

  2. tulleruska sier:

    Tusen takk for utmerkelsen! Tar også utfordringen videre!
    tulleruska 😀

  3. Stjernekast sier:

    Så fin kommentar du har skrevet, takk skal du ha! Dette varmer godt i høstmørket!

  4. Amanda sier:

    Åå tusen takk!! 😀 Nå ble jeg glad! ❤

Legg igjen en kommentar

