(Avsluttet) Giveaway: Frankenstein av Mary Shelley

For en ukes tid siden bestillte jeg endel klassiske bøker i forbindelse med mitt splitter nye bloggprosjekt «1001 books you must read before you die».

Nettbutikken jeg bestillte fra hadde ikke lagt ut informasjon, utover bilde av coveret på boka, om hver tittel de har til salgs. Dermed endte jeg opp med å bestille en bok som ikke var helt det jeg trodde. Jeg var på jakt etter den originale Frankenstein av Mary Shelley, men i bokpakken min lå en norsk forenklet utgave av romanen tilpasset barn i 5-7 klasse på barneskolen. Hva gjør jeg nå, tenkte jeg? Give away kanskje? Jepp, give away ble det!

Så, ja, boka er altså Frankenstein av Mary Shelley. Denne utgaven er utgitt på Cappelen Damm Undervisning, i serien Leseuniverset 5-7 Klassikere. Boka er, som nevnt, beregnet på barn i 5., 6. og 7. trinn på barneskolen. Forlaget presenterer boka slik:

«Victor Frankenstein er vitenskapsmann og blir besatt av tanken på å skape liv. Eksperimentene hans ender med at han lager en levende skapning ved hjelp av kroppsdelene fra lik. Frankenstein ønsker å stoppe monsteret han har skapt, men det skal vise seg at det allerede er sent…»

Har du lyst på boka, enten til deg selv, egne barn eller andre barn du kjenner? Legg igjen en kommentar til denne meldingen, så er du med i trekningen! Jeg trekker en heldig vinner om en uke – altså fredag 26. oktober! 🙂

50 thoughts on “(Avsluttet) Giveaway: Frankenstein av Mary Shelley

  1. Askeladden sier:

    Jeg vil være med:)

  2. Tina Triger sier:

    Jeg vil gjerne være med 🙂 Denne hadde ungene likt!

  3. I.H sier:

    Jeg blir med. Hadde blitt en fin gave til en liten gutt som er glad i bøker.

  4. Charlotte sier:

    Jeg ønsker også å være med! 🙂

    Klem

  5. Camilla Karlsen sier:

    Jeg vil gjerne være med 🙂

    Hilsen Camilla

    camillakarlsen78@yahoo.com

  6. Anne-Lise sier:

    Selvsagt ønsker man seg bok, det er tross alt snart jul. 🙂

  7. Ida Lind sier:

    Jeg vil veldig gjerne være med!
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

  8. Vil gjerne prøve lykken jeg.
    Ønsker deg en fin bok uke videre.
    Stor hilsen fra Monica Karin

  9. Nikita Bieber sier:

    Åhhh, den vil jeg gjerne lese 😀 Elsker og lese og har leseprosjekt på skolen, så denne hadde jo vært super 😀 Lykke til alle sammen 🙂

  10. Dan sier:

    Helt klart! Er med!:)

  11. Tomas sier:

    Oh ja, har lyst på.

  12. Kirsti sier:

    •••♦••• Takk for en fin blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ——> jeg er følger, og har tipset alle mine 296 facebook venner via privat melding

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    • Frøken B sier:

      Takk for ros og deling av bloggen, Kirsti! Veldig hyggelig! Du er notert! Lykke til og ha en fin kveld du også! 🙂

  13. kjerstin sier:

    jeg vil gjerne være med- super julegave;)

  14. Hege Anita sier:

    Jeg vil være med i trekningen – vi elsker å lese og 8åringen vår er kjempeflink til å låne mange bøker på biblioteket hver fredag. 6åringen «leser» også mye 🙂

  15. Bente Hagen sier:

    Ikke bare ett barn som nok vil lese denne, blir nok slitt i permene før den er ferdig på rundgang!
    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

  16. Hanne sier:

    Melder meg på, har en leseglad 6-klassing. 🙂

  17. Andrea sier:

    Hei.
    Jeg kunne gjerne tenke meg boken som en gave til noen jeg kjenner. Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Mvh Andrea

  18. Ole Martin sier:

    Jeg er med! Ole-Martin olejen(ætt)live.no

  19. Prøver gjerne lykken 😉

  20. Guri Marie Kristoffersen sier:

    Ja, takk, jeg vil gjerne vinne boken om Frankentein.
    Lenge siden jeg har lest bøker eller sett filmer om ham.
    Kan jo gi den videre til barnebarna mine når de blir litt større.
    Jeg elsker bøker, og har så mange at jeg snart ikke har plass til flere, men mye vil alltid ha mer!!
    Vennlig hilsen Guri Marie

    • Frøken B sier:

      Å ha så mange bøker at man knapt har plass til fler er et fenomen jeg kjenner til også! 😉 Da har jeg notert deg, Guri Marie! Lykke til! 🙂

  21. ♥༻♥ Min kjære niese ville nok blitt superglad for denne boken, så tante prøver lykkem 🙂 Ha en flott uke! ♥༻♥

    Høstklem fra Merete
    m-korsg@online.no

  22. Snefrid sier:

    Jeg vil gjerne være med:)

    snefrid1@msn.com

  23. Margrethe sier:

    Hei, jeg vil gjerne være med 🙂 margrethekarijord(ætt)gmail.com

  24. Tom Kenneth Green sier:

    Jeg ønsker også meg denne boken 🙂

  25. Camilla sier:

    Jeg vil gjerne være med i trekningen! Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

Legg igjen en kommentar

