Meme: Mitt liv i litteratur

I går kom jeg over et artig meme på bloggen Bøker og sånt… (som igjen har funnet den i Beathesbokhylle). Det går ut på å svare på en rekke spørsmål med titler på bøker man har lest i inneværende år. Jeg innrømmer at jeg har jukset bittelitt selv. Har lest alle bøkene i svarene mine, men et par av dem har jeg lest for en veldig lang stund siden. Spørsmålene var opprinnelig på engelsk, men jeg har oversatt dem til norsk.

Beskriv deg selv: Succulent wild woman
Hvordan føler du deg: The Tigers Wife
Beskriv hjemmet ditt:
Salig blanding
Hvis du kunne reise hvor som helst, hvor ville du dra: Hardkokt eventyrland og verdens ende
Favorittransportmiddel: Odins ravner
Din beste venn er: Hobbiten
Du og dine venner er: Sirkelen
Hvordan er været: Våtmarksområder
Du frykter: Våpen, pest og stål
Hva er det beste rådet du kan gi: Coach deg selv
Dagens tanke: Imagine a woman in love with herself
Hvordan ønsker du å dø: Herr Y’s endelikt
Din sjels nåværende tilstand: Kissing the Limitless

4 thoughts on “Meme: Mitt liv i litteratur

  1. Frøken B sier:

    Takk! 😉

  2. Herlige svar, det er forfriskende med litt moro på bloggen av og til syntes jeg 🙂

  3. Frøken B sier:

    Hehe, takk skal du ha! Ja, det er viktig å gi rom for lek og moro! 🙂

Legg igjen en kommentar

